Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Volba prezidenta

Volba prezidenta

Volili jsme. Zvítězil staronový prezident Zeman.

Sex, pivo a rokenrol

Sex, pivo a rokenrol

Rockové příběhy; ve spolupráci s časopisem Rock´n ´all

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě celebrity dobrovolně neřeknou?

V Novém Jičíně je nové pracoviště pro vyřízení dokladů

09.02.2014
V Novém Jičíně je nové pracoviště pro vyřízení dokladů

Autor: portalnovyjicin.cz

Popisek: Nový Jičín

Na odboru správních činností na novojičínském městském úřadě vzniklo nové pracoviště pro vyřízení dokladů. Občané, kteří žádají o nový občanský průkaz nebo cestovní pas, tak získali větší komfort a hlavně šetří čas.

Náklady na stavební úpravy a technické vybavení prostor přesáhly 500 tisíc korun, včetně dvouletého nájmu technologického zařízení. Ve výběrovém řízení na stavební práce se podařilo původně plánovanou částku snížit o téměř 120  tisíc korun.

Odbor správních činností chce spustit i nový elektronický objednávkový systém

Dosud byla na novojičínském odboru správních činností pouze dvě pracoviště s fotokabinkou a zařízením pro snímání otisků prstů, na kterých se přijímaly a vydávaly doklady, a dále  jedno omezené pracoviště, určené především pro výdej nových občanských průkazů a cestovních pasů. „Tato kapacita byla hlavně v sezónních měsících nedostatečná. Čekací doba mnohdy trvala i tři hodiny a ne vždy byli obslouženi všichni žadatelé, i když jsme zůstávali v práci až do 19 hodin, “ řekla vedoucí odboru správních činností Zdenka Pechová.

Nové pracoviště s kabinkou na fotografování, přístrojem na snímání otisků prstů a další technikou vzniklo v původních  prostorách odboru správních činností. Nenavyšoval se počet kanceláří ani pracovníků. „Nyní se fronty netvoří vůbec, denně obsloužíme až 200 žadatelů o doklady. Během letní sezóny možná nebude odbavování tak plynulé, neboť žadatelů přibude, ale rozhodně se čekací doby zkrátí,“ dodala Pechová.

Odbor správních činností chce spustit i nový elektronický objednávkový systém. Zatím si mohou lidé rezervovat termín pro vyřízení dokladů jen telefonicky, a to pouze ve čtvrtky.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh, v koši určitě neskončí! Na vaše unikátní zážitky čekáme na , do předmětu napište Příběh

Vložil: Redaktor KL

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace