Výrobce čokolád LINDT představil novinky pro rok 2014
20.02.2014
Foto: foodbabes.blogspot.com
Popisek: Švýcarské čokolády LINDT
Lindt míří na oblast travel retail
Stěžejní oblastí, doprovázenou silnou marketingovou kampaní, budou výrobky, určené specielně pro oblast travel retail. Jedná se o oblíbené produkty z portfolia společnosti Lindt, upravené pro potřeby tohoto specifického segmentu.
Uvedení Lindor Spring Mix na trh
Jedním z výrobků, které mají ambici zaujmout cestující především v letištních ochodech duty free, je Lindor Tube. Jde o novou limitovanou edici, ideální jako sezonní dárek. Pro jarní sezonu je určený Lindor Tube Spring mix, který obsahuje téměř 400g čokoládových bonbónů v šesti příchutích. V tubě růžové barvy bude mléčná, bílá, hořká a oříšková čokoláda, klasiku doplní ještě dvě nové příchutě – karamel a stracciatella.
Uvedení Lindor Spring Mix na trh (v ČR od 1.března 2014) bude doprovázet globální propagační kampaň. Podle zástupců společnosti je navržena tak, aby zákazníky zaujala zejména svou hravou barevností.
Na podzim se pak ve vybraných obchodech objeví Lindor Tube Autumn Mix. Stříbrná tuba nabídne mléčnou, bílou, hořkou a extra hořkou 60% čokoládu a čokoládu s příchutí karamelu.
V České republice budou výrobky Lindor Tube k dostání v Duty free obchodech sítě AELIA, která má pobočky na obou terminálech pražského letiště a také na letišti v Ostravě a v Karlových Varech.
Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh, v koši určitě neskončí! Na vaše unikátní zážitky čekáme na , do předmětu napište Příběh
Vložil: Redaktor KL