Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
TV glosy, recenze, reflexe

TV glosy, recenze, reflexe

Ať se díváte na bednu, anebo přes počítač, naši autoři jsou s vámi

Rozhovory na okraji

Rozhovory na okraji

Mimo metropoli, mimo mainstream, mimo pěnu dní

Svět Tomáše Koloce

Svět Tomáše Koloce

Obtížně zařaditelné články autora, který moc nectí obvyklé žánry, zato je nebezpečně návykový

Krajské listy mají rády vlaky

Krajské listy mají rády vlaky

Někdo cestuje po hopsastrasse (pardon, dálnicích), jiný létá v oblacích, namačkaný jak sardinka...

Škola, základ života

Škola, základ života

Milovický učitel je sice praktik, o školství ale uvažuje velmi obecně. A 'nekorektně'

Na Ukrajině se válčí

Na Ukrajině se válčí

Komentáře a vše kolem toho

Praha 2 novýma očima

Praha 2 novýma očima

Vše o pražské Dvojce

Album Ondřeje Suchého

Album Ondřeje Suchého

Bratr slavného Jiřího, sám legenda. Probírá pro KL svůj bohatý archiv

Chvilka poezie

Chvilka poezie

Každý den jedna báseň v našem Literárním klubu

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Literatura o šoa

Literatura o šoa

Náš recenzent se holocaustu věnuje systematicky

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Společnost očima KL

Společnost očima KL

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Kampaň #ChooseWOMEN pomáhá podnikatelkám v regionech, zapojte se také

25.08.2020
Kampaň #ChooseWOMEN pomáhá podnikatelkám v regionech, zapojte se také

Foto: Facebook

Popisek: Jednou z podpořených podnikatelek je i Markéta Ondrejášová, která provozuje v Novém Jičíně kosmetické studio Glamour Care

Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek (ČMAPM) spustila již na jaře na sociálních sítích kampaň #ChooseWOMEN, iniciovanou původně OSN a dalšími mezinárodními organizacemi. Prostřednictvím této kampaně může veřejnost podpořit lokální byznysmenku, jejíž služeb využívá a je s nimi spokojena.

Kampaň běží již téměř tři měsíce a za tu dobu pomohla několika desítkám malých podnikatelek a živnostnic. Ty totiž podle prezidentky Kateřiny Haring patří k nejvíce postiženým v současné složité situaci na trhu zasaženém pandemií covid-19. „Zapojit do kampaně se stále může kdokoli. Stačí, když vyfotí ženu-podnikatelku, jejíž produkty a služby doporučuje, a fotku nám pošle na adresu . My pak vytvoříme z fotky a doporučení post, který budeme sdílet na sociálních sítích a který mohou sdílet i další,“ vysvětluje Kateřina Haring fungování kampaně.

Iniciativa má pozitivní ohlasy

Iniciativa ČMAPM zaznamenala řadu pozitivních ohlasů jak u veřejnosti, tak přímo mezi zapojenými podnikatelkami napříč regiony. Zvláště ji oceňují ty, kterých se přímo dotkla opatření, přijatá v souvislosti s pandemií. Jedná se zejména o podnikatelky ve službách, které byly zcela mimo provoz. „Po postech na FB a Instagramu se nám přihlásily nové klientky, které viděly, že nás doporučuje asociace,“ pochvaluje si například kosmetička Markéta Ondrejášová z Nového Jičína. Zviditelnění napříč celou republikou a nárůst zájmu zaznamenala i fitness trenérka Lenka Quitt z Kopřivnice. 

Na roušky vyšíváme loga a výšivky dle přání zákazníků

Evženie Galová je majitelkou firmy MEJVY na zakázkové vyšívání, která sídlí v Mohelnici. Založením firmy si v roce 2018 splnila svůj dětský sen. Epidemie covid -19 poznamenala i její plány. „Začali jsme šitím roušek pro spoluobčany v našich vesnicích. Na nic jiného v tu dobu vlastně ani čas nebyl a chtěli jsme taky přiložit ruku k dílu. K vyšívání jsme se vrátili asi po čtrnácti dnech a začali na roušky vyšívat loga a výšivky na přání zákazníků. O práci jsme nouzi neměli, jen termíny se posunuly,“ doplňuje.

Kampaň #ChooseWOMEN jí přinesla nové potenciály rozvoje jejího podnikání. „Přidanou hodnotu kampaně vidím v tom, že se mezi sebou poznají ženy, klientky i byznysmenky, které by o sobě jinak ani nevěděly. Takto jsem se seznámila třeba s návrhářkou Ivanou Rosovou, která nás díky kampani oslovila, a vypadá to na navázání spolupráce."

 

Kampaň potrvá až do prosince 2020 a zapojit se může každý, kdo má ve svém okolí šikovnou podnikatelku nebo živnostnici, jejíchž služeb využívá a chtěl by ji touto formou ocenit a podpořit.

Vložil: Redaktor KL