Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
S cestovatelem Milošem Beranem

S cestovatelem Milošem Beranem

... do Číny a dál, za exotikou. Trocha povídání a nádherné fotky

Co zaujalo Jiřího Macků

Co zaujalo Jiřího Macků

Každou neděli něco trošinku hlubšího k zamyšlení od doyena redakce

Koronavirus ´2020

Koronavirus ´2020

Vše o pandemii, ať už si myslíte, že byla, je a bude, anebo naopak

Glosy Iva Fencla

Glosy Iva Fencla

Ze Starého Plzence až na kraj světa

TV glosář Ely Novákové

TV glosář Ely Novákové

Co budou dávat v bedně? Víme

Naše ekologie

Naše ekologie

Co si KL myslí a co mohou v této oblasti s čistým svědomím doporučit

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho kulturního redaktora

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A nově i ty televizní

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Občasník šéfredaktorky, když má něco naléhavého na srdci. A zvířátko nakonec

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

Recenze

Recenze

Exkluzivní recenze o literatuře vážné, stejně tak i o detektivkách a jiných lehčích žánrech

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Kampaň #ChooseWOMEN pomáhá podnikatelkám v regionech, zapojte se také

25.08.2020
Kampaň #ChooseWOMEN pomáhá podnikatelkám v regionech, zapojte se také

Autor: Facebook

Popisek: Jednou z podpořených podnikatelek je i Markéta Ondrejášová, která provozuje v Novém Jičíně kosmetické studio Glamour Care

Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek (ČMAPM) spustila již na jaře na sociálních sítích kampaň #ChooseWOMEN, iniciovanou původně OSN a dalšími mezinárodními organizacemi. Prostřednictvím této kampaně může veřejnost podpořit lokální byznysmenku, jejíž služeb využívá a je s nimi spokojena.

Kampaň běží již téměř tři měsíce a za tu dobu pomohla několika desítkám malých podnikatelek a živnostnic. Ty totiž podle prezidentky Kateřiny Haring patří k nejvíce postiženým v současné složité situaci na trhu zasaženém pandemií covid-19. „Zapojit do kampaně se stále může kdokoli. Stačí, když vyfotí ženu-podnikatelku, jejíž produkty a služby doporučuje, a fotku nám pošle na adresu . My pak vytvoříme z fotky a doporučení post, který budeme sdílet na sociálních sítích a který mohou sdílet i další,“ vysvětluje Kateřina Haring fungování kampaně.

Iniciativa má pozitivní ohlasy

Iniciativa ČMAPM zaznamenala řadu pozitivních ohlasů jak u veřejnosti, tak přímo mezi zapojenými podnikatelkami napříč regiony. Zvláště ji oceňují ty, kterých se přímo dotkla opatření, přijatá v souvislosti s pandemií. Jedná se zejména o podnikatelky ve službách, které byly zcela mimo provoz. „Po postech na FB a Instagramu se nám přihlásily nové klientky, které viděly, že nás doporučuje asociace,“ pochvaluje si například kosmetička Markéta Ondrejášová z Nového Jičína. Zviditelnění napříč celou republikou a nárůst zájmu zaznamenala i fitness trenérka Lenka Quitt z Kopřivnice. 

Na roušky vyšíváme loga a výšivky dle přání zákazníků

Evženie Galová je majitelkou firmy MEJVY na zakázkové vyšívání, která sídlí v Mohelnici. Založením firmy si v roce 2018 splnila svůj dětský sen. Epidemie covid -19 poznamenala i její plány. „Začali jsme šitím roušek pro spoluobčany v našich vesnicích. Na nic jiného v tu dobu vlastně ani čas nebyl a chtěli jsme taky přiložit ruku k dílu. K vyšívání jsme se vrátili asi po čtrnácti dnech a začali na roušky vyšívat loga a výšivky na přání zákazníků. O práci jsme nouzi neměli, jen termíny se posunuly,“ doplňuje.

Kampaň #ChooseWOMEN jí přinesla nové potenciály rozvoje jejího podnikání. „Přidanou hodnotu kampaně vidím v tom, že se mezi sebou poznají ženy, klientky i byznysmenky, které by o sobě jinak ani nevěděly. Takto jsem se seznámila třeba s návrhářkou Ivanou Rosovou, která nás díky kampani oslovila, a vypadá to na navázání spolupráce."

 

Kampaň potrvá až do prosince 2020 a zapojit se může každý, kdo má ve svém okolí šikovnou podnikatelku nebo živnostnici, jejíchž služeb využívá a chtěl by ji touto formou ocenit a podpořit.

Vložil: Redaktor KL

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace