Zpěv, vaření, Survivor… neúnavná influencerka se prostě nacpe všude. Kam míří tentokrát? TV glosář Ely Novákové

21.04.2024

Popisek: Influencerka Ta Thuy Dung alias Chili se nevzdává a prochází jednou soutěží za druhou, tentokrát vykročí na parket StarDance.

Minulý týden začaly proudit opatrné informace, pak to šlo rychle. Známe už všechny soutěžící i tanečníky a tanečnice, kteří amatéry vyškolí a povedou parketem. Těšíte se?

Česká televize pomalu pouštěla informace o soutěžících, jak postupně podepisovali smlouvy. Minulý týden jsme vám už představili Lucii Vondráčkovou, vzápětí se ale objevila zpráva mnohem pikantnější. Ve StarDance 2024 uvidíme také infuencerku Chili Ta Thuy.

Někdo musí strčit nos do každých dveří

Když se půvabná Vietnamka Ta Thuy Dung, které nikdo neřekne jinak než Chili, objevila v soutěži MasterChef, hodně diváků jí fandilo. Byla roztomilá, vtipná a evidentně uměla vařit mnohem víc než smažené nudle. Ostatně Chili vyrostla v Čechách a patří ke generaci mladých Vietnamců, kteří sice ještě sdílí s rodiči tradiční zvyky, ale jinak se prosazují v nejrůznějších profesích stejně suverénně, jako jejich čeští kamarádi. Někdy i lépe, protože jsou vychovaní k pracovitosti, píli a dravosti.

Chili se stala foodbogerkou a influencerkou a je úspěšná. Jenže je jí jaksi všude plno. Hlásí se do každé reality show, která vypíše casting. Prošla už SuperStar, a pak se odvážně pustila i do Survivoru. Tam si ale naběhla. Soutěží totiž procházela tak agresivně, že se divákům zprotivila. A tak se rozhodla stáhnout do ústraní, prohlašovala, že se chce věnovat tvorbě svého webu a péči o Instagram a TikTok, kde má statisíce příznivců. Jenže to by nebyla Chili, aby se rychle neoklepala a nepustila se do objevování nových světů. A tak ji po drsném prostředí Survivoru plném intrik, blafování a také hodně obnažených vysportovaných těl uvidíme v docela jiné poloze. Oblékat bude nádherné elegantní modely a své pohyby bude muset krotit v zájmu přesných krokových variací na parketu StarDance.

Na sociálních sítích se strhla bouře, jednatřicetiletou Chili kdekdo napadá, že se nacpe všude. Jenže nutno říct, že Česká televize oslovuje pro StarDance potenciální soutěžící sama. A vybírá si vždy zajímavé osobnosti. Chili zajímavá určitě je. Že je muzikální, osvědčila už v SuperStar. Teď tedy uvidíme, jestli svůj temperament dokáže přetavit v půvabné pohyby ve společenských tancích.

Takhle se představila porotě v castingu SuperStar:

Nejvíc herců a hereček

Kromě již zmíněné Lucie Vondráčkové uvidíme letos na parketu čtyři další představitele herecké profese. Dvaatřicetiletou Martu Dancingerovou znají televizní diváci z oceňovaného seriálu Kukačky. Velkou roli měla také ve Zlaté labuti, tam ji ale autoři nakonec pohřbili, a tak teď bude mít dost času na přípravu tanečních vystoupení. Starší generaci bude zastupovat devětašedesátiletá Jana Paulová. V současné době ji vídáme v seriálu Jedna rodina a pilně hraje také v divadle. Fyzickou kondici určitě má, ale jak víme, StarDance je hodně náročná, takže bude určitě zajímavé sledovat, jak se s tím herečka ve svém věku popasuje.

Nejmladší hereckou generaci bude zastupovat Oskar Hes. V pětadvaceti je po úspěchu filmů Bratři a seriálu Král Šumavy hvězdou na vzestupu, ve StarDance ale bude mít ještě jednu výhodu. Je totiž syn slavného tanečníka Richarda Hese, zakladatele legendární taneční skupiny UNO, jejímž členem byl i Richard Genzer. Pokud zasedne „strýček Geňa“ v porotě, nebude to pro mladého herce znamenat příliš velkou protekci?

Představovat padesátiletého Filipa Blažka, lamače ženských srdcí z filmů, seriálů i divadelních představení, není třeba. Projeví se herec jako velký šarmér také na parketu? Nebo si podrží spíše svou lehce sarkastickou pózu a projde soutěží s nadhledem?

Kickboxerka a paralympionik

Hodně zajímavé budou v letošním ročníku osobnosti ze světa sportu. Šestadvacetiletá pětinásobná mistryně světa v kickboxu Martina Ptáčková určitě diváky překvapí tím, že má sice vypracované svaly, zároveň ale také svěží, jaksi dívčí půvab. A když se oblékne a nalíčí pro společenský večer, může směle konkurovat modelkám.

Cyklista Jiří Ježek je překvapením jiného druhu. Od jedenácti let má totiž amputovanou pravou nohu pod kolenem. Přesto je jedním z našich nejúspěšnějších cyklistů, na paralympijských hrách posbíral za svou dvacetiletou sportovní kariéru šest titulů mistra světa a bezpočet dalších cen. Dnes je mu čtyřicet devět, a když dostal nabídku do StarDance, nezaváhal prý ani chvíli. „Spíš než z té protézy mám ty pochopitelné obavy ze zvládnutí náročných tanečních kroků, stejně asi jako každý chlap, který nikdy moc netančil. O to víc do toho půjdu s respektem,“ řekl Ježek s tím, že StarDance je jedním z jeho nejoblíbenějších televizních pořadů. To, že ho opravdu sleduje, dokázal i vzkazem slovenské porotkyni: „A Tatianě Drexler slibuji, že se budu opravdu snažit propínat obě špičky!“ vtipkuje v diskuzi na webových stránkách ČT.

Chili_MasterChef

V kuchařské soutěži MasterChef se Chili probojovala až do finále; foto TV Nova

Stydlivý spisovatel a opráskaný muzikant

Spisovatel a režisér Patrik Hartl je veřejnosti nejvíc známý svým hýkavým smíchem, který nezakryl nikdy v žádné talk show. Tentokrát ovšem bude muset prokázat pohybové nadání, z čehož má trochu obavy. Říká totiž o sobě, že je stydlivý a bojí se, že se před publikem rozklepe. Zatím si ale hlavně dává do pořádku koleno, které si poranil v zimě na lyžích. Snad se dá dohromady, aby za něj nemusela produkce hledat náhradníka.

Muzikant Ondřej Ruml s vystupováním v různých show problémy nemá. Má za sebou X Factor i Tvoje tvář má známý hlas, především ale koncertování a hraní v muzikálech. Tanec ale dosud nebyl zrovna jeho parketou. Už teď si je jistý, že s ním bude bojovat. „Vím, že mám špatnou pohybovou paměť, a to pro mě bude největší výzva. Projevilo se to už dříve v divadlech nebo televizních pořadech,“ přiznává. A bojí se toho i fyzicky. „Vím, že to bude neskutečný záhul a budu muset překonat sám sebe,“ posteskl si po podpisu smlouvy, hned ale s nadšením dodal: „Těším se na to!“

Profesionálové už se chystají

Ti, kteří soutěžící povedou k těm nejlepším výkonům a budou se půl roku starat o jejich tréninky a choreografie, jsou letos samé známé tváře. Kdo s kým bude tančit, se ještě neví, jména tanečníc i tanečníků ale už známá jsou. Na parketu uvidíme Kateřinu Bartuněk Hrstkovou, Adrianu Maškovou, Lenku Noru Návorkovou, Terezu Pruckovou a Andreu Třeštíkovou. Pětici mužů tvoří Lukáš Bartuněk, Jakub Mazůch, Robin Ondráček, Martin Prágr a vítěz loňského ročníku Dominik Vodička.

Zdroje: Česká televize, Super, Blesk