Čvančarka, semetrika z Mostu, se promění v sexy černou vdovu a v českých domovech bude zas dusno. Sobota Pavla Přeučila

16.02.2019

Autor: FTV Prima

Popisek: Jitka Čvančarová jako černá vdova

FOTOGALERIE Už tuto neděli se na obrazovkách objeví zbrusu nový, osmidílný seriál televize Prima, Černé vdovy, v němž si Jitka Čvančarová střihne hlavní roli. Tahle dáma, která už za měsíc oslaví jednačtyřicítku, jde v poslední době z role do role a není to jen díky jejímu bujnému poprsí. Když si na sebe vezme šaty s dekoltem, přicházejí sice na muže mrákoty, ale na druhé straně je to skutečně všestranná PANÍ herečka, která když hraje, tak hraje naplno a její postavy jsou naprosto uvěřitelné.

Jitka Čvančarová začínala po absolvování brněnské JAMU svou kariéru v brněnském Městském divadle, poté prošla celou řadou brněnských i pražských scén a získala i řadu filmových a televizních rolí. Mohli jsme ji vidět ve filmech Muži v naději, Bestiář, v Ordinaci v růžové zahradě, Doktoru Martinovi a naposledy v úspěšném seriálu České televize Most!, kde si zahrála doslova autobiografickou roli, když se představuje jako exmanželka hlavního hrdiny Luďana, kterého hraje Martin Hofmann. Právě on byl před nějakými deseti lety i jejím skutečným životním partnerem. Jejich vztah vzal sice za své, ale po herecké stránce jim to v Mostu! klape skvěle. Ostatně, jak Jitka říká, jsou stále přáteli.

Muži ji milují, ženy nesnášejí

Není divu, její živočišný sex-appeal vzbuzuje v každém chlapovi hříšné myšlenky, a ženy, co si budeme říkat, prostě závidějí. Ostatně Jitka Čvančarová se o tom mohla dostatečně přesvědčit před dvěma lety na karlovarském filmovém festivalu, kdy se vytasila s neuvěřitelným dekoltem, který zastínil všechny přítomné hvězdy a hvězdičky. Z ženského publika se na ni tehdy snesla pořádná nálož kritiky a chlapi byli bez sebe. Ostatně totéž se odehrává i v českých domácnostech, což mohu potvrdit i z vlastní zkušenosti.

Černé vdovy přicházejí

Po seriálu Most!, který se chýlí ke konci, se přesune Jitka Čvančarová na obrazovkách z ČT 1 na Primu a spolu s Janou Plodkovou (37) a Lucií Siposovou (38) se představí v nové minisérii Černé vdovy, natočené podle finské předlohy úspěšného seriálu Mustat Lesket. Ten už pokračuje v zemi svého zrodu druhou, dvanáctidílnou sérií. Jitka se prý na tuhle roli vůdkyně veselého tria vražednic doslova těšila. „Johana je nejracionálnější z nich, je mozkem týmu a iniciátorem všech věcí, tahá za ty nitky, je to takový vůdce party. S ničím se moc nepáře, mluví hodně ironicky, a to mě baví,“ říká o své nové roli.

Jak se zbavit manželů

Stačí k tomu tak málo. Jeden s láskou upečený dort s náplní semtexu ve tvaru srdíčka. Ten dají na cestu ony tři nespokojené manželky svým mužům, odjíždějícím na plavbu jachtou a pak už jen s uspokojením pozorují ohnivou kouli, která má být tečkou za jejich manželstvím. Všechny tři spojuje přátelství a firma, ve které pracují jejich manželé Dan (Martin Stránský), Mirek (Filip Blažek) a Honza (Petr Vršek). V manželství si už odžily nějaký ten pátek, i když jim je teprve kolem třiceti. Johanu manžel bil, Renatin manžel se znenadání začal chovat jako gangster, co schovává doma bouchačku, a Veroničin manžel s Veronikou odmítal spát, aby pak našla v šuplíku pod postelí časopisy s gay pornem.

Nejde jen o domácí zabíjačku

Radost tří dam z náhlého ovdovění poněkud zkalí skutečnost, že Filip Blažek, představující manžela Jany Plodkové, výbuch přežije a ony musí vymyslet plán, jak se ho zbavit. Do toho všeho však vstupuje Bolek Polívka jako detektiv, kterému na případu nesedí až moc věcí a začíná rozplétat kauzu, která není jen prostou domácí zabíjačkou, ale jejíž nitky vedou až do nejvyšších pater pražské kriminálky. Černé vdovy považuje Lenka Hornová, ředitelka obsahu FTV Prima, za žhavé želízko v ohni a je přesvědčená, že seriál bude úspěšný. „Prima občas vyjede ze zajetých kolejí a i za cenu vyšších nákladů se snaží nabídnout něco mimořádného.“  Jak se to povedlo, uvidíme na Primě už zítra, 17. února večer.

Vložil: Pavel Přeučil