Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Volby 2017

Volby 2017

Žhavá část kampaně se blíží

Letošní Karlovy Vary

Letošní Karlovy Vary

Co se dělo na festivalu

Kultura

Kultura

Pojďme se bavit: Je tu hudba, film, knihy, výstavy, nechybí exkluzivní recenze

Životní knockouty

Životní knockouty

Dal vám život ránu na solar? Nejste v tom sami, čtěte skutečné příběhy

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě celebrity dobrovolně neřeknou?

Rozhovory

Rozhovory

Politici, umělci, zkrátka každý, kdo má co říci

Česko - země příběhů. Absolutním vítězem fotosoutěže „Miluju české hory" byla vyhlášena fotografie noční oblohy nad Sněžkou. Snímků se sešlo na tisíce

27.11.2015
Česko - země příběhů. Absolutním vítězem fotosoutěže „Miluju české hory byla vyhlášena fotografie noční oblohy nad Sněžkou. Snímků se sešlo na tisíce

Autor: Czechtourism

Popisek: Absolutním vítězem fotosoutěže Miluju české hory byla vyhlášena fotografie noční oblohy nad Sněžkou

Agentura CzechTourism odhalila s fotografem Tomášem Třeštíkem tento týden absolutního vítěze fotosoutěže, kterým se stala fotografie noční oblohy nad Sněžkou.

Přes tři a půl tisíce fotografií

Devatenáct nejlepších fotografií bude od 18. ledna 2016 k vidění ve velkoformátovém rozlišení v Mediálním centru Orbis na Vinohradech jako součást výstavy Tomáše Třeštíka.

Do soutěže, realizované v rámci kampaně "Česko – země příběhů", zaměřené na podporu domácího turismu, se sešlo celkem 3507 fotografií. Jejím cílem bylo vyobrazit netradičním způsobem prostředí našich hor.

Autor: Tomáš Jandáček

Porota v čele s Tomášem Třeštíkem zvolila vítězem Jakuba Müllera s fotografií, vykreslující noční oblohu nad Sněžkou, která byla pořízena prostřednictvím dlouhé expozice za 2,5 hodiny. Fotografie nebyla následně žádným způsobem retušována ani upravena.

Nejvíc zaujaly Krkonoše

K nejfotografovanějším místům českých hor v rámci soutěže patřila louka u Luční boudy v Krkonoších, vrchol Sněžky či vysílač na Ještědu a Pradědu.

Všechny soutěžní fotografie jsou k vidění na webu kampaně Česko – země příběhů a spojuje je hashtag #milujuceskehory.

Autor: Petra Paličková

Kampaň Česko – země příběhů se pomocí storytellingu snaží propagovat české destinace, které mají za sebou nějaký příběh. Ať jsou spojena se zajímavou událostí z historie, lazebnictvím nebo třeba životem nějaké slavné osobnosti.

Cílem kampaně je hlavně změnit dovolenkový trend posledních let – jezdit na prázdniny do zahraničí. Česko – země příběhů chce přilákat české turisty k trávení dovolené v rodné zemi a přispět k tomu, aby se počet noclehů v destinacích zvýšil. Na otázku, proč se Češi stále vydávají na zahraniční cesty, je velmi jednoduché odpovědět. Ještě nejsou nasycení cestováním do cizích zemí, a hlavně kvalita českých destinací je často povážlivá. CzechTourism to chce změnit, zahájil tedy tažení proti mnohokrát silnějšímu nepříteli – písčitým plážím, palmám a hotelovým komplexům.

Příběhy a jejich posluchači

Jako primární cílová skupina byly vybráni lidé mezi 30 a 45 lety, aktivní, sečtělí a mající finanční prostředky na to, aby si zaplatili přespání v místě výletu. Co je však důležité, je skutečnost, že to většinou bývají nerozhodní turisté, tudíž je jednodušší prodat jim myšlenku kampaně. V této životní fázi má většina párů již rodinu, je tedy jasné, že CzechTourism může těžit i z toho, že rodiče prostě chtějí ukázat svým dětem zákoutí České republiky v rámci jejich vzdělávání, a zařadit tak historii do geografického kontextu.

Jako sekundární skupina jsou oslovováni také singles, studenti a 50+, ti ale podle marketingového vedení CzechToursim využívají spíš projekt Kudy z nudy. Singles a studenti pak převážně tráví čas dovolených v zahraničí, nevadí jim horší podmínky při ubytování, v přírodě se klidně vyspí pod stanem a ve městě u někoho na gauči díky velké síti kontaktů a kamarádů po světě.

Ke splnění toho, aby návštěvníci v destinaci trávili více času a přespávali v místních hotelech, penzionech nebo horských chatách, bylo potřeba oslovit ty, kteří už chtějí určité pohodlí. Rodiny s dětmi a finančně zabezpečení lidé ve středním věku jsou proto ideální.

„Česko je zemí příběhů, vepsaných do krajiny“

Je jasné, že s exotickými lokacemi se obzvlášť v Česku, kde ještě před pětadvaceti lety lidé téměř nemohli překročit hranice, soupeří obtížně. Kreativní myšlenkou kampaně je tedy vybrat takové destinace, které mají co vyprávět a navázat na jejich příběhy těmi od návštěvníka. Česko jako příběhová destinace má potenciál. Máme mnoho kulturních památek i míst, které sehrály důležitou roli v historii. Najde se u nás významná architektura, životní stezky evropských osobností i docela dost památek, zařazených na seznam UNESCO. 

Další součástí kampaně je webová mikrostránka www.ceskozemepribehu.cz, která se příběhovým destinacím věnuje podle typu aktivit. Najít zde můžeme Příběhy ZDRAVÍ, MĚST, KRAJINY a S ATMOSFÉROU a prezentují se zde například lázně v Luhačovicích, Zlín, Olomouc nebo třeba Broumovsko. Speciální sekce je také věnována příběhům zákazníků, respektive návštěvníků. 

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na 

 

Vložil: Lucie Bartoš

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace