Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho komentátora

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Uplynulý týden očima šéfredaktorky. A zvířátko nakonec

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Česko - země příběhů. Absolutním vítězem fotosoutěže „Miluju české hory" byla vyhlášena fotografie noční oblohy nad Sněžkou. Snímků se sešlo na tisíce

27.11.2015
Česko - země příběhů. Absolutním vítězem fotosoutěže „Miluju české hory byla vyhlášena fotografie noční oblohy nad Sněžkou. Snímků se sešlo na tisíce

Autor: Czechtourism

Popisek: Absolutním vítězem fotosoutěže Miluju české hory byla vyhlášena fotografie noční oblohy nad Sněžkou

Agentura CzechTourism odhalila s fotografem Tomášem Třeštíkem tento týden absolutního vítěze fotosoutěže, kterým se stala fotografie noční oblohy nad Sněžkou.

Přes tři a půl tisíce fotografií

Devatenáct nejlepších fotografií bude od 18. ledna 2016 k vidění ve velkoformátovém rozlišení v Mediálním centru Orbis na Vinohradech jako součást výstavy Tomáše Třeštíka.

Do soutěže, realizované v rámci kampaně "Česko – země příběhů", zaměřené na podporu domácího turismu, se sešlo celkem 3507 fotografií. Jejím cílem bylo vyobrazit netradičním způsobem prostředí našich hor.

Autor: Tomáš Jandáček

Porota v čele s Tomášem Třeštíkem zvolila vítězem Jakuba Müllera s fotografií, vykreslující noční oblohu nad Sněžkou, která byla pořízena prostřednictvím dlouhé expozice za 2,5 hodiny. Fotografie nebyla následně žádným způsobem retušována ani upravena.

Nejvíc zaujaly Krkonoše

K nejfotografovanějším místům českých hor v rámci soutěže patřila louka u Luční boudy v Krkonoších, vrchol Sněžky či vysílač na Ještědu a Pradědu.

Všechny soutěžní fotografie jsou k vidění na webu kampaně Česko – země příběhů a spojuje je hashtag #milujuceskehory.

Autor: Petra Paličková

Kampaň Česko – země příběhů se pomocí storytellingu snaží propagovat české destinace, které mají za sebou nějaký příběh. Ať jsou spojena se zajímavou událostí z historie, lazebnictvím nebo třeba životem nějaké slavné osobnosti.

Cílem kampaně je hlavně změnit dovolenkový trend posledních let – jezdit na prázdniny do zahraničí. Česko – země příběhů chce přilákat české turisty k trávení dovolené v rodné zemi a přispět k tomu, aby se počet noclehů v destinacích zvýšil. Na otázku, proč se Češi stále vydávají na zahraniční cesty, je velmi jednoduché odpovědět. Ještě nejsou nasycení cestováním do cizích zemí, a hlavně kvalita českých destinací je často povážlivá. CzechTourism to chce změnit, zahájil tedy tažení proti mnohokrát silnějšímu nepříteli – písčitým plážím, palmám a hotelovým komplexům.

Příběhy a jejich posluchači

Jako primární cílová skupina byly vybráni lidé mezi 30 a 45 lety, aktivní, sečtělí a mající finanční prostředky na to, aby si zaplatili přespání v místě výletu. Co je však důležité, je skutečnost, že to většinou bývají nerozhodní turisté, tudíž je jednodušší prodat jim myšlenku kampaně. V této životní fázi má většina párů již rodinu, je tedy jasné, že CzechTourism může těžit i z toho, že rodiče prostě chtějí ukázat svým dětem zákoutí České republiky v rámci jejich vzdělávání, a zařadit tak historii do geografického kontextu.

Jako sekundární skupina jsou oslovováni také singles, studenti a 50+, ti ale podle marketingového vedení CzechToursim využívají spíš projekt Kudy z nudy. Singles a studenti pak převážně tráví čas dovolených v zahraničí, nevadí jim horší podmínky při ubytování, v přírodě se klidně vyspí pod stanem a ve městě u někoho na gauči díky velké síti kontaktů a kamarádů po světě.

Ke splnění toho, aby návštěvníci v destinaci trávili více času a přespávali v místních hotelech, penzionech nebo horských chatách, bylo potřeba oslovit ty, kteří už chtějí určité pohodlí. Rodiny s dětmi a finančně zabezpečení lidé ve středním věku jsou proto ideální.

„Česko je zemí příběhů, vepsaných do krajiny“

Je jasné, že s exotickými lokacemi se obzvlášť v Česku, kde ještě před pětadvaceti lety lidé téměř nemohli překročit hranice, soupeří obtížně. Kreativní myšlenkou kampaně je tedy vybrat takové destinace, které mají co vyprávět a navázat na jejich příběhy těmi od návštěvníka. Česko jako příběhová destinace má potenciál. Máme mnoho kulturních památek i míst, které sehrály důležitou roli v historii. Najde se u nás významná architektura, životní stezky evropských osobností i docela dost památek, zařazených na seznam UNESCO. 

Další součástí kampaně je webová mikrostránka www.ceskozemepribehu.cz, která se příběhovým destinacím věnuje podle typu aktivit. Najít zde můžeme Příběhy ZDRAVÍ, MĚST, KRAJINY a S ATMOSFÉROU a prezentují se zde například lázně v Luhačovicích, Zlín, Olomouc nebo třeba Broumovsko. Speciální sekce je také věnována příběhům zákazníků, respektive návštěvníků. 

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na 

 

Vložil: Lucie Bartoš

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace