Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho komentátora

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Uplynulý týden očima šéfredaktorky. A zvířátko nakonec

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Anonymové známkovali hradecké úředníky. Za jedna

15.04.2013
Anonymové známkovali hradecké úředníky. Za jedna

Autor: Archív města

Popisek: Silueta Hradce Králové

Více než tisícovka občanů hodnotila v průběhu čtyř jarních týdnů anonymně práci magistrátu a chování jeho zaměstnanců. Vyplněné dotazníky klienti magistrátu vhazovali do speciálních schránek na všech magistrátních pracovištích ve městě. V deseti položených dotazech mířících do různých oblastí činnosti úřadu a chování úředníků udělila drtivá většina respondentů jedničku.

Lidé odevzdali v průběhu čtyř týdnů 1040 vyplněných anonymních dotazníků, které byly umístěny na pracovištích, která občané navštěvují nejvíce. Zhruba 70 procent z dotázaných navštěvuje úřad nanejvýš třikrát ročně, polovina ze zbývající části jednou měsíčně a druhá půlka dotázaných zhruba desetkrát ročně. Nejčastěji klienti navštěvovali stavební úřad a správní odbor, kam přišli žádat o pas či občanský průkaz. Trojici nejfrekventovanějších míst pak uzavírá registr vozidel na odboru dopravy.

Připomínky a podněty ke zlepšení nebereme na lehkou váhu, zdůrazňují úředníci 

Více než polovina respondentů odpověděla, že na odpovědného úředníka nemusela čekat déle než 5 minut. Rychlé vyřízení je dílem existence a používání oblíbeného elektronického objednávkového systému na úseku osobních dokladů a registru vozidel. Horizont čekacích lhůt nad třicet minut překročilo pouhých 10 procent respondentů. Spokojenost s vystupováním úředníka oznámkovalo jedničkou téměř 92 procent dotázaných.

 „Připomínky a podněty ke zlepšení nebereme na lehkou váhu a v rámci našich možností se budeme snažit klientům do budoucna služby dál vylepšovat. Toto pozitivní hodnocení z řad klientů je pro nás o to cennější, že bylo anonymní a respondenti měli možnost upřímně sdělit cokoliv,“ dodala ke statisticky zpracovaným výsledkům tajemnice magistrátu Markéta Bartušová.

„Vážím si těch pracovníků, kteří svou práci dělají poctivě, a oceňuji zejména jejich empatii. Školení, kterými zaměstnanci procházejí, mají své výsledky. Rozhodující je atmosféra na pracovišti a chování kolegů či vedoucích,“ zhodnotil výsledky čerstvého průzkumu primátor města Zdeněk Fink (Hradecký demokratický klub).

Zdeněk Svoboda

Vložil: Zdeněk Svoboda

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace