Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Volby 2017

Volby 2017

Žhavá část kampaně se blíží

Letošní Karlovy Vary

Letošní Karlovy Vary

Co se dělo na festivalu

Kultura

Kultura

Pojďme se bavit: Je tu hudba, film, knihy, výstavy, nechybí exkluzivní recenze

Životní knockouty

Životní knockouty

Dal vám život ránu na solar? Nejste v tom sami, čtěte skutečné příběhy

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě celebrity dobrovolně neřeknou?

Rozhovory

Rozhovory

Politici, umělci, zkrátka každý, kdo má co říci

Anonymové známkovali hradecké úředníky. Za jedna

15.04.2013
Anonymové známkovali hradecké úředníky. Za jedna

Autor: Archív města

Popisek: Silueta Hradce Králové

Více než tisícovka občanů hodnotila v průběhu čtyř jarních týdnů anonymně práci magistrátu a chování jeho zaměstnanců. Vyplněné dotazníky klienti magistrátu vhazovali do speciálních schránek na všech magistrátních pracovištích ve městě. V deseti položených dotazech mířících do různých oblastí činnosti úřadu a chování úředníků udělila drtivá většina respondentů jedničku.

Lidé odevzdali v průběhu čtyř týdnů 1040 vyplněných anonymních dotazníků, které byly umístěny na pracovištích, která občané navštěvují nejvíce. Zhruba 70 procent z dotázaných navštěvuje úřad nanejvýš třikrát ročně, polovina ze zbývající části jednou měsíčně a druhá půlka dotázaných zhruba desetkrát ročně. Nejčastěji klienti navštěvovali stavební úřad a správní odbor, kam přišli žádat o pas či občanský průkaz. Trojici nejfrekventovanějších míst pak uzavírá registr vozidel na odboru dopravy.

Připomínky a podněty ke zlepšení nebereme na lehkou váhu, zdůrazňují úředníci 

Více než polovina respondentů odpověděla, že na odpovědného úředníka nemusela čekat déle než 5 minut. Rychlé vyřízení je dílem existence a používání oblíbeného elektronického objednávkového systému na úseku osobních dokladů a registru vozidel. Horizont čekacích lhůt nad třicet minut překročilo pouhých 10 procent respondentů. Spokojenost s vystupováním úředníka oznámkovalo jedničkou téměř 92 procent dotázaných.

 „Připomínky a podněty ke zlepšení nebereme na lehkou váhu a v rámci našich možností se budeme snažit klientům do budoucna služby dál vylepšovat. Toto pozitivní hodnocení z řad klientů je pro nás o to cennější, že bylo anonymní a respondenti měli možnost upřímně sdělit cokoliv,“ dodala ke statisticky zpracovaným výsledkům tajemnice magistrátu Markéta Bartušová.

„Vážím si těch pracovníků, kteří svou práci dělají poctivě, a oceňuji zejména jejich empatii. Školení, kterými zaměstnanci procházejí, mají své výsledky. Rozhodující je atmosféra na pracovišti a chování kolegů či vedoucích,“ zhodnotil výsledky čerstvého průzkumu primátor města Zdeněk Fink (Hradecký demokratický klub).

Zdeněk Svoboda

Vložil: Zdeněk Svoboda

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace