Moderní interiér, přívětivý personál. ČEZ v Hradci Králové obslouží zákazníky nově i v obchodním centru
08.07.2015
Foto: cez.cz
Popisek: ČEZ point v Hradci Králové
Skupina ČEZ otevírá v královéhradeckém OC FUTURUM nové kontaktní místo ČEZ POINT. Se záměrem více se přiblížit zákazníkům míří po vzoru bank a mobilních operátorů do nákupních center. ČEZ POINT má delší otevírací dobu, moderní interiér a lidé se zde mohou poradit, jak ušetřit za energie nebo za mobil.
ČEZ POINT rozšiřuje stávající síť kontaktních míst, kterou nyní tvoří Zákaznická centra a síť Smluvních partnerů. Prodejna bude mít otevřeno denně od 9 do 21 hodin, lidé si tak vyřídí potřebné záležitosti spojené s energiemi nebo mobilem v klidu po práci, třeba cestou z nákupu. „Chceme našim zákazníkům umožnit, aby si vše potřebné vyřídili na jednom místě a ušetřili tak čas i energii,“ vysvětluje Aleš Kubík, generální ředitel ČEZ Zákaznické služby.
Vyškolená obsluha v ČEZ POINT lidem poradí, jak si snížit účty za energie nebo mobil.
Na prvních 200 zákazníků, kteří si sjednají výhodný plyn ČEZ S ODMĚNOU, navíc čeká bonus až 2 500 korun.
Moderní design ČEZ POINT odráží nejnovější trendy v obsluze zákazníků. Ve spolupráci s obchodním partnerem Smarty CZ nabídne zákazníkům mimo svých produktů a služeb mobilní telefony či mobilní příslušenství.
Původní Zákaznické centrum na Riegrově náměstí zůstane i nadále zachováno.
V polovině května bylo již otevřen první ČEZ PONT v Liberci a další postupně budou přibývat. Vznik kontaktních míst ČEZ POINT je jedním z mnoha opatření, která Skupina ČEZ zavádí v rámci zvyšování zákaznické spokojenosti. Velká část těchto opatření se týká právě zlepšení rychlosti a dostupnosti služeb, příkladem je mobilní aplikace ČEZ ON-LINE, spuštění platební brány pro platbu služeb kartou na webu ČEZ nebo rychlý internet přes wi-fi na všech Zákaznických centrech zdarma.
Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh na .
Vložil: Lucie Bartoš