Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho komentátora

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Uplynulý týden očima šéfredaktorky. A zvířátko nakonec

Zmizelí Češi

Zmizelí Češi

René Flášar pátrá po osudech zmizelých, kteří se již dávno ztratili i z policejních svodek

Sex, pivo a rokenrol

Sex, pivo a rokenrol

Rockové příběhy; ve spolupráci s časopisem Rock´n ´all

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Moderní interiér, přívětivý personál. ČEZ v Hradci Králové obslouží zákazníky nově i v obchodním centru

08.07.2015
Moderní interiér, přívětivý personál. ČEZ v Hradci Králové obslouží zákazníky nově i v obchodním centru

Autor: cez.cz

Popisek: ČEZ point v Hradci Králové

Skupina ČEZ otevírá v královéhradeckém OC FUTURUM nové kontaktní místo ČEZ POINT. Se záměrem více se přiblížit zákazníkům míří po vzoru bank a mobilních operátorů do nákupních center. ČEZ POINT má delší otevírací dobu, moderní interiér a lidé se zde mohou poradit, jak ušetřit za energie nebo za mobil.

ČEZ POINT rozšiřuje stávající síť kontaktních míst, kterou nyní tvoří Zákaznická centra a síť Smluvních partnerů. Prodejna bude mít otevřeno denně od 9 do 21 hodin, lidé si tak vyřídí potřebné záležitosti spojené s energiemi nebo mobilem v klidu po práci, třeba cestou z nákupu. „Chceme našim zákazníkům umožnit, aby si vše potřebné vyřídili na jednom místě a ušetřili tak čas i energii,“ vysvětluje Aleš Kubík, generální ředitel ČEZ Zákaznické služby.

Vyškolená obsluha v ČEZ POINT lidem poradí, jak si snížit účty za energie nebo mobil.

Na prvních 200 zákazníků, kteří si sjednají výhodný plyn ČEZ S ODMĚNOU, navíc čeká bonus až 2 500 korun.

Moderní design ČEZ POINT odráží nejnovější trendy v obsluze zákazníků. Ve spolupráci s obchodním partnerem Smarty CZ nabídne zákazníkům mimo svých produktů a služeb mobilní telefony či mobilní příslušenství.

Původní Zákaznické centrum na Riegrově náměstí zůstane i nadále zachováno.

V polovině května bylo již otevřen první ČEZ PONT v Liberci a další postupně budou přibývat. Vznik kontaktních míst ČEZ POINT je jedním z mnoha opatření, která Skupina ČEZ zavádí v rámci zvyšování zákaznické spokojenosti. Velká část těchto opatření se týká právě zlepšení rychlosti a dostupnosti služeb, příkladem je mobilní aplikace ČEZ ON-LINE, spuštění platební brány pro platbu služeb kartou na webu ČEZ nebo rychlý internet přes wi-fi na všech Zákaznických centrech zdarma.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na .

Vložil: Lucie Bartoš

Tagy
ČEZ,
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace