Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho komentátora

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Uplynulý týden očima šéfredaktorky. A zvířátko nakonec

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Českým drahám loni opět přibylo cestujících

04.02.2014
Českým drahám loni opět přibylo cestujících

Autor: KIDSOK

Popisek: Železniční souprava - ilustrační foto

Služby národního železničního dopravce loni využilo o půl milionu více zákazníků než před rokem. České dráhy tak pokračují v trendu navzdory jarním povodním, které cestující v postižených oblastech z vlaků dočasně vyhnaly.

„Meziroční srovnání s rokem 2012 je rovněž ovlivněno skutečností, že rok 2012 byl přestupný. I když jde jen o jeden den, představuje to 300 – 500 tisíc cestujících,“ říká náměstek generálního ředitele ČD pro osobní dopravu Michal Štěpán. „Celkem jsme loni přepravili 169, 3 milionu zákazníků. Přepravní výkon se meziročně zvýšil o 17 milionů osobokilometrů.“ Růstový trend zaznamenávají České dráhy třetím rokem a dávají ho do souvislosti především s modernizací vozidlového parku a se zlepšováním služeb. Zákazníci přibývají zejména v dálkových a příměstských spojích. Průměrná délka cesty je cca 41 kilometrů. „Významnou roli hraje také aktivní obchodní politika, akční nabídky a cílení produktů na konkrétní skupiny cestujících,“ dodává Michal Štěpán.

Podle nedávného průzkumu spokojenosti cestujících vnímají lidé České dráhy jako tradičního dopravce, kterého znají, cítí se s ním bezpečně, a který je doveze prakticky kamkoliv, kam potřebují. Na dotazník odpovídalo v průběhu roku 5253 cestujících. Silnou stránkou se v očích zákazníků stává personál a gastronomické služby. Obecně se míra spokojenosti cestujících Českých drah pohybuje kolem 80 %, ve spojích jako je SC Pendolino, je to dokonce přes 90 %. Za největší problém považují dotazovaní zpoždění, které však dopravce ve většině případů nemůže ovlivnit.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh, v koši určitě neskončí! Na vaše unikátní zážitky čekáme na , do předmětu napište Příběh.

Vložil: Redaktor KL

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace