Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho komentátora

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Uplynulý týden očima šéfredaktorky. A zvířátko nakonec

Zmizelí Češi

Zmizelí Češi

René Flášar pátrá po osudech zmizelých, kteří se již dávno ztratili i z policejních svodek

Sex, pivo a rokenrol

Sex, pivo a rokenrol

Rockové příběhy; ve spolupráci s časopisem Rock´n ´all

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Českým drahám loni opět přibylo cestujících

04.02.2014
Českým drahám loni opět přibylo cestujících

Autor: KIDSOK

Popisek: Železniční souprava - ilustrační foto

Služby národního železničního dopravce loni využilo o půl milionu více zákazníků než před rokem. České dráhy tak pokračují v trendu navzdory jarním povodním, které cestující v postižených oblastech z vlaků dočasně vyhnaly.

„Meziroční srovnání s rokem 2012 je rovněž ovlivněno skutečností, že rok 2012 byl přestupný. I když jde jen o jeden den, představuje to 300 – 500 tisíc cestujících,“ říká náměstek generálního ředitele ČD pro osobní dopravu Michal Štěpán. „Celkem jsme loni přepravili 169, 3 milionu zákazníků. Přepravní výkon se meziročně zvýšil o 17 milionů osobokilometrů.“ Růstový trend zaznamenávají České dráhy třetím rokem a dávají ho do souvislosti především s modernizací vozidlového parku a se zlepšováním služeb. Zákazníci přibývají zejména v dálkových a příměstských spojích. Průměrná délka cesty je cca 41 kilometrů. „Významnou roli hraje také aktivní obchodní politika, akční nabídky a cílení produktů na konkrétní skupiny cestujících,“ dodává Michal Štěpán.

Podle nedávného průzkumu spokojenosti cestujících vnímají lidé České dráhy jako tradičního dopravce, kterého znají, cítí se s ním bezpečně, a který je doveze prakticky kamkoliv, kam potřebují. Na dotazník odpovídalo v průběhu roku 5253 cestujících. Silnou stránkou se v očích zákazníků stává personál a gastronomické služby. Obecně se míra spokojenosti cestujících Českých drah pohybuje kolem 80 %, ve spojích jako je SC Pendolino, je to dokonce přes 90 %. Za největší problém považují dotazovaní zpoždění, které však dopravce ve většině případů nemůže ovlivnit.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh, v koši určitě neskončí! Na vaše unikátní zážitky čekáme na , do předmětu napište Příběh.

Vložil: Redaktor KL

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace