Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho komentátora

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Uplynulý týden očima šéfredaktorky. A zvířátko nakonec

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Tajemství nejkrásnějších českých obchodů: Manufaktura, to je fascinující harmonie krásy a vůní. Ale i zachráněné legendy a nový ikonický produkt

18.10.2016
Tajemství nejkrásnějších českých obchodů: Manufaktura, to je fascinující harmonie krásy a vůní. Ale i zachráněné legendy a nový ikonický produkt

Autor: Manufaktura

Popisek: Obchody Manufaktura najdete v Praze i v Karlových Varech

Kdo navštíví oblíbená turistická místa v Praze či Karlových Varech nebo vyhlášená obchodní centra, nemůže přehlédnout značkové obchody firmy Manufaktura. Jeden z nich se nedávno dokonce umístil v prestižní soutěži Euro Shop Retail Award mezi první desítkou nejkrásnějších obchodů na světě. Jejich mimořádné kouzlo a přitažlivost spočívají v tom, že evokují éru tradičních českých řemesel a atmosféru domácích lázní. Zákazníci zde ihned pookřejí. Kromě originálního interiéru na ně zapůsobí fascinující harmonie krásy a vůní. Tu spolehlivě obstarává aromaterapie z použitých ingrediencí - bylin, květin a dalších přírodních ingrediencí.

„Manufaktura je dnes vnímána především jako unikátní, stoprocentně český koncept  s vlastní originální kosmetikou a doplňky pro domácí lázně. Za celým projektem stojí společnost Český národní podnik, založená v roce 1991, která kosmetiku vyvíjí, vyrábí i prodává v síti padesáti značkových obchodů po celé České republice i na Slovensku a prostřednictvím moderního e-shopu,“ říká ředitel firmy Tomáš Kratochvíl. 

Zákazníci z celého světa

Téměř neuvěřitelně pak zní, jakých úspěchů se této firmě za první čtvrtstoletí své existence podařilo dosáhnout. Více než deset miliónů zákazníků z celého světa si koupilo v atraktivních obchodech Manufaktury již téměř čtyřicet milionů výrobků. A jak se tohoto mimořádného úspěchu podařilo dosáhnout? „Manufaktura si prorazila cestu k zákazníkům kombinací projektu domácích lázní, inspirovaných historií, tradicí a přírodou naší země, a především poctivé kvality, lokálního původu, zajímavého designu, jedinečné atmosféry prodejen s příjemným a vzdělaným  personálem a zajisté také díky radosti a nadšení tvůrců projektu,“ prozrazuje kreativní ředitelka Bára Čechová. A připomíná také, že počátkem a dodnes nedílnou součástí Manufaktury je koncept obchodů „Manufaktura Original Czech Tradition,“ prezentující tradiční česká lidová řemesla a dřevěné hračky, prodávané v autentickém  prostředí historických obchodů ve starém centru Prahy.

Zachráněné legendy českého řemesla

Díky síti prodejen Manufaktura si tak domácí i zahraniční zákazníci mohou koupit legendární české řemeslné výrobky – velikonoční kraslice, vánoční skleněné ozdoby, modrotisk, figurky z šustí a slámy, perníky, kovářské artefakty, deky z ovčí vlny, keramiku a další produkty. „Tím, že je naše firma celá léta odebírá od nejlepších českých řemeslníků a zajišťuje jejich prodej ve vlastní síti na mimořádně vysoké úrovni, napomáhá zachování a rozvoje české řemeslné tradice,“ připomíná Tomáš Kratochvíl, ředitel společnosti. On i jeho kolegové považují kontakt s těmito tvůrci za jeden ze zdrojů radosti a uspokojení, které jim jejich práce poskytuje.

Nová ikona - pivní šampon

Česká tradice inspirovala také vlastní projekt kosmetiky Manufaktura, kterou začala společnost vyrábět záhy po svém vzniku. Prvními produkty byla čerstvá mýdla – na jejichž myšlenku Manufakturu přivedlo kouzlo místa bývalé Kadlecovy mýdlárny v Libni, kde tehdy sídlil hlavní sklad společnosti. Dnes již patří vlastní výrobky značky Manufaktura k ikonickým produktům. To je i příběh pivního šamponu. Pro mnohé zákazníky v Čechách i ve světě charakterizuje tuto značku právě tento fenomén, který je od svého uvedení velice populární. Pravděpodobně proto, že je spojen s tak tradiční a pro Čechy typickou ingrediencí – pivem. Vždyť Češi znali využití piva v péči o vlasy a pokožku již od svých prababiček, ale v poněkud nevábné konzistenci. „Právě nám se podařilo tento osvědčený prostředek na vlasy obohatit o další kvalitní přírodní ingredience, jedinečnou vůni a atraktivní design a zrodil se hit,“ popisuje tajemství nejúspěšnějšího produktu značky Manufaktura  Bára Čechová.

Vložil: Redaktor KL

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace