Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho komentátora

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Uplynulý týden očima šéfredaktorky. A zvířátko nakonec

Zmizelí Češi

Zmizelí Češi

René Flášar pátrá po osudech zmizelých, kteří se již dávno ztratili i z policejních svodek

Sex, pivo a rokenrol

Sex, pivo a rokenrol

Rockové příběhy; ve spolupráci s časopisem Rock´n ´all

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Zákazníci upřednostňují regionální výrobce, tvrdí česká síť pekařství Mr.Baker. A také to dělá

18.09.2014
Zákazníci upřednostňují regionální výrobce, tvrdí česká síť pekařství Mr.Baker. A také to dělá

Autor: MrBaker

Popisek: Pekařství sítě MrBaker najdete po celé republice, jedna pobočka je i v Chebu.

Stále více českých zákazníků dnes upřednostňuje potraviny od regionálních dodavatelů, tedy takové, které byly vyrobeny v blízkosti místa, kde je koupí konečný spotřebitel. Na požadavky zákazníků reagují stále častěji nejen lokální obchody, ale také větší sítě prodejen.

Průzkumy ukazují, že až 95% zákazníků sleduje, odkud pochází potravina, kterou si zakoupili. Důvodů pro upřednostnění regionálních potravin je přitom několik – zákazník má jistotu, že zboží je čerstvé a místní výrobci se pružněji přizpůsobují chutím zákazníků. Ekologicky smýšlející spotřebitelé také oceňují, že rohlík nebo chleba k nim neputoval nákladním vozem přes půl republiky. I pro prodejce je zásobování místními dodavateli výhodné, ušetří jim například náklady za dopravu. Na druhou stranu to samozřejmě klade vyšší nároky na zásobování, prodejce musí v regionu najít kvalitní a spolehlivé výrobce, každá nová položka v sortimentu se musí prověřit a vyzkoušet. I přesto na vzrůstající trend již zareagovala celá řada prodejců potravin.

V každé pobočce je jiná nabídka

Poptávce po regionálních výrobcích vyšla vstříc například česká síť pekařství Mr.Baker. „100% čerstvého pečiva, které nabízíme, nám dnes dodávají lokální pekárny,“ potvrzuje Stanislav Malík, Business unit manager Mr. Baker. V každé pobočce pekařství, kterých je po celé ČR více než 30, tak můžete najít jiné výrobky, nabídka se upravuje podle požadavků zákazníků. „Pokud u nás zákazníci najdou své oblíbené výrobky, rádi a často se do našich poboček vracejí. Blízkost dodavatele nám navíc umožňuje zavážet prodejny čerstvým pečivem i několikrát denně,“ dodává Stanislav Malík.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na ');.

Vložil: Anička Vančová

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace