Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho komentátora

Vycházející české hvězdy

Vycházející české hvězdy

Je jim sotva přes dvacet, přesto již nastartovaly raketovou kariéru

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Uplynulý týden očima šéfredaktorky. A zvířátko nakonec

Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Zákazníci upřednostňují regionální výrobce, tvrdí česká síť pekařství Mr.Baker. A také to dělá

18.09.2014
Zákazníci upřednostňují regionální výrobce, tvrdí česká síť pekařství Mr.Baker. A také to dělá

Autor: MrBaker

Popisek: Pekařství sítě MrBaker najdete po celé republice, jedna pobočka je i v Chebu.

Stále více českých zákazníků dnes upřednostňuje potraviny od regionálních dodavatelů, tedy takové, které byly vyrobeny v blízkosti místa, kde je koupí konečný spotřebitel. Na požadavky zákazníků reagují stále častěji nejen lokální obchody, ale také větší sítě prodejen.

Průzkumy ukazují, že až 95% zákazníků sleduje, odkud pochází potravina, kterou si zakoupili. Důvodů pro upřednostnění regionálních potravin je přitom několik – zákazník má jistotu, že zboží je čerstvé a místní výrobci se pružněji přizpůsobují chutím zákazníků. Ekologicky smýšlející spotřebitelé také oceňují, že rohlík nebo chleba k nim neputoval nákladním vozem přes půl republiky. I pro prodejce je zásobování místními dodavateli výhodné, ušetří jim například náklady za dopravu. Na druhou stranu to samozřejmě klade vyšší nároky na zásobování, prodejce musí v regionu najít kvalitní a spolehlivé výrobce, každá nová položka v sortimentu se musí prověřit a vyzkoušet. I přesto na vzrůstající trend již zareagovala celá řada prodejců potravin.

V každé pobočce je jiná nabídka

Poptávce po regionálních výrobcích vyšla vstříc například česká síť pekařství Mr.Baker. „100% čerstvého pečiva, které nabízíme, nám dnes dodávají lokální pekárny,“ potvrzuje Stanislav Malík, Business unit manager Mr. Baker. V každé pobočce pekařství, kterých je po celé ČR více než 30, tak můžete najít jiné výrobky, nabídka se upravuje podle požadavků zákazníků. „Pokud u nás zákazníci najdou své oblíbené výrobky, rádi a často se do našich poboček vracejí. Blízkost dodavatele nám navíc umožňuje zavážet prodejny čerstvým pečivem i několikrát denně,“ dodává Stanislav Malík.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na ');.

Vložil: Anička Vančová

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace