Až v Saúdské Arábii budou smět Evropanky chodit v tílku a kraťasech, ať si u nás muslimky klidně nosí pytle, říká historik a varuje před teroristy
31.10.2014
Foto: Petr Blahuš
Popisek: Autor článku fotil v Afghánistánu... Je tato osoba žena nebo muž? A má pod burkou kabelku, anebo plastickou trhavinu?
Blázen. I takové tituly nyní dostává ombudsmanka Anna Šabatová a jí podobní kavárenští intelektuálové za podporu dvou muslimek, stěžující si na zákaz studovat bez svých náboženských šátků. Dlužno podotknout, že u nás, ve vůbec nejateističtější zemi světa. Notabene v srdci křesťanské Evropy.
V anketě mezi českými politiky, týkající se rozhodnutí ombudsmanky Anny Šabatové, že zákaz nošení muslimských šátků na školách je diskriminace, se na čestném místě skví názor místopředsedy Poslanecké sněmovny Petra Gazdíka. „Paní ombudsmanka se asi zbláznila! Ať se zkusí projít v bikinách po pláži v Saudské Arábii a oni ji to tamní muslimové vysvětlí,” tvrdí Gazdík. A není zdaleka sám, kdo si to myslí. „Pohled na paní Šabatovou v plavkách by asi urazil každého muže, nejen muslima,“ podotkl Václav Klusoň z Prahy.
S Gazdíkovým názorem o duševním zdraví politické trafikantky Šabatové souhlasí také předseda vlivné okresní organizace Českého svazu bojovníků za svobodu (ČSBS) z Boskovic Jiří Jaroš. „Myslím, že v celé přehršli názorů k tomuto tématu Petr Gazdík přesně trefil hřebíček na hlavičku, řekl redakci expert ČSBS na historii Jaroš. Muslimové podle něj ve svých zemích striktně požadují respektování svých zvyklostí i od cizinců z jiného kulturního prostředí. „To je zcela pochopitelné. Nepřijatelné ovšem je, že v zemích s jiným kulturním prostředím si muslimové vynucují právo chovat se podle svých zvyklostí bez ohledu na zvyky hostitelské země. Takže až v Saúdské Arábii, známé jako ultrakonzervativní středověká země, budou moci chodit Evropanky v tílku, kraťasech a s odhalenými vlasy, ať si u nás muslimky klidně chodí v černých pytlích s otvory pro oči,“ připomíná Jaroš neschopnost a neochotu značné části muslimských přistěhovalců a běženců do Evropy podřídit se základním pravidlům slušnosti hostitelské země. „A jestli se to těm dvěma žalujícím studentkám nelíbí, nikdo je tady nedrží. Můžou se klidně z minuty vrátit tam, odkud sem přišly. Uvidíme, zda je tam ale nechají vůbec chodit do školy - a navíc zadarmo, za peníze daňových poplatníků hostitelské země,“ dodal rezolutně Jaroš.
Segregace českého zdravotnictví na obzoru?
Ovšem zdá se, že jeho hlas je jen voláním žíznivého na (muslimské) poušti. I u nás v Čechách se totiž možná brzy setkáme s houfy kolébajících se „kuželek“, tedy osob neurčitého pohlaví, oblečených od hlavy až po paty do burky. Islám přitom ženám nic takového nepřikazuje, to si jen fanatičtí muslimští sektáři jeho slova o ženské cudnosti takto vysvětlují.
„Ombudsmanka Šabatová považuje české občany asi za totální idioty a blbečky neznalé pravidel islámského fundamentalismu. Podle Šabatové a pana Alrawiho totiž nařizuje islám ženám nosit zahalení a pan Alrawi také propaguje možnost pro české muslimky zahalovat si i tvář,“ varuje Lukáš Lhoťan.
„Na co se již ovšem novináři a lidé neptají je to, jak mohou ženy vyznávající islámský fundamentalismus vůbec studovat a působit v českém zdravotnictví? Na to už Šabatová a Alrawi nedokáží tak s klidem odpovědět. A proč? Protože podle islámského fundamentalismu, který vyznává Alrawi a Šabatová jej svým přístupem vlastně podporuje, je totiž nejen povinnost se zahalovat, ale také nesmí mít žádný fyzický kontakt s mužem, tedy ani přes rukavice, nesmí být o samotě s mužem a nesmí vidět muže nahého. Tak a teď mi řekněte, jak ty dvě islámské fundamentalistky a fanatičky vlastně mohly studovat zdravotní školu? Jak mohou působit ve zdravotnictví, aby se tomuto vyhnuly?“ ptá se Lhoťan a upozorňuje, že tyto prohřešky jsou podle konzervativního výkladu svaté knihy koránu hřích.
„Anebo je dalším krokem při islamizaci prosazování segregace mužů a žen v českém zdravotnictví? Například milé slečny vystudují zdravotní školu a půjdou pracovat do nějaké nemocnice či léčebny a budou tam požadovat, aby nebyly v kontaktu s muži a nemusely se o ně starat. A kdyby jim zaměstnavatel nevyhověl? Tak si prostě postěžují!“ dodává Lhoťan.
Česká republika - ráj pro sebevražedné šahídy?
Nedosti však na tom: hrozící povolení chození v asexuálních burkách v Čechách kdykoliv a kamkoliv je také značné bezpečnostní riziko. A to zvláště v dnešní době, kdy se do Evropy vracejí stovky fanatiků Islámského státu - jinak s pasem občana Evropské unie v kapse a tudíž s volným pohybem - aby zde páchali politický terorismus. „Osoba oblečená ve volné burce, u které nelze ani poznat, zda v ní vězí žena nebo muž, je skvělým a v podstatě neodhalitelným sebevražedným atentátníkem,“ varuje bezpečnostní expert Petr Úpický. Takové osoby nemůže podle Úpického voják nebo policista jen tak snadno prohledat, jako u normálního muže, protože dobře ví, že by je jinak k právům většiny v hostitelské zemi zcela netolerantní muslimské ženy okamžitě nechaly za halasného ječení zatknout nebo pohnat před soud za obtěžování a hanobení rasy a náboženství. A právě toho mohou sebevražední fanatici – šahídi - obou pohlaví lehce zneužít.
Petr Blahuš
Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh na ');.
Vložil: Anička Vančová