Žhavá část kampaně se blíží

„Udělej se pro divadlo": Nová akce divadla II. Pád

07.02.2014
„Udělej se pro divadlo: Nová akce divadla II. Pád

Autor: Moravské divadlo Olomouc

Popisek: Ilustrační foto

V prostorách Café Soma proběhla konverzace divadla II. Pád za vyslíděním způsobu, jak skloubit běžnou činnost s podporou svého divadla. Netrvalo dlouho, abychom objevili stydlivou pravdu. Masturbace je skrytá, v rozvoji kultury tuze opomíjená činnost.

Nuže, proč protentokrát nesvěřit kalíšku, namísto papírových ubrousků, svoji nutnost zachovat zdravý rozum a rozvahu v chladných, běžných dnech? Takže, jak málo může člověk udělat pro rozvoj kultury ve svém městě? Stačí se pouze udělat.

Uvědomělý přístup k rozvoji kultury v Brně

Akce „Udělej se pro divadlo“ je nový způsob divadla II. Pád, jež má své sídlo v prostorech Café Soma, Jana Uhra 11, jak se vyrovnat se svým slibem hrát po celý rok zadarmo. Samotná událost bude probíhat 14.2. v dopoledních hodinách na adrese Hlinky 122/48 – Klinika reprodukční medicíny a gynekologie, zajisté v Brně. K akci jsou zváni všichni naši oddaní diváci, kterým nevadí na sebe veřejně ukázat prstem za samozřejmou činnost v liduprázdných pokojích. Těm, kteří s námi absolvují tento experiment, bude věnován terč obdivu našeho souboru za uvědomělý přístup k rozvoji kultury v Brně. K tomu, jako bonus obdrží Guinnesovu knihu rekordů z roku 2001, nefunkční vařič či sadu použitých kartáčků na zuby. Naše odměna podtrhuje fakt, že by lidé měli dělat dobré skutky pouze v motivaci vlastního svědomí.

Správně, i méně bystří si povšimnou, že datum je totožné s datem všech zamilovaných, svátku svatého Valentýna. Okamžitě po akci se můžou naši příznivci a kdokoliv další okolo 14:00 začít potulovat na Pekařské ulici, kde obchod s vlastní módou Lovemusic vyjádří svoji sounáležitost se dnem zamilovaných. Bude vytvořena „růžová ulice“ na kterých se budou pohybovat nejen rozlévači svařeného vína, coby zbraň proti nepřátelskému únoru, ale i sčítači lásky. Ti se pomocí rozdávaných balónku budou snažit spočítat všechny zamilované páry, kteří si za procházku zvolí jejich trasu. Samotné balónky a zamilovaní se budou sčítat a vítat v obchodě Lovemusic, kde bude čekat DJ Pouštěč, jeden z nejprodejnějších DJ v Brně a přátelská atmosféra.

Divadlo II. Pád pak chystá na večer 21:00 ve své Somě večírek za účelem výzkumu nedávno vzniklé historie pornografie. Budeme se vracet o šedesát let nazpět a prodiskutujeme pokroky a chyby, jež byly v tomto oboru nastoleny. Budou promítány snímky z nejrůznějších koutků světa s nejrůznějšími časovými rozestupy, abychom ještě lépe vnímali heslo rockové písně kapely The Doors. Lidé, jsou opravdu zvláštní. Jsou, ale pakliže jsou při svých podivnostech naplněni bezúhonnou radostí, podivnost se stává pouhým rozptýlením.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh, v koši určitě neskončí! Na vaše unikátní zážitky čekáme na , do předmětu napište Příběh

Vložil: Redaktor KL