Kraj / sekce:
Okres:
obnovit
Český poutník

Český poutník

René Flášar a jeho dobrodružné putování Českem na našich stránkách

Komentář Štěpána Chába

Komentář Štěpána Chába

Každý den o tom, co hýbe (anebo pohne) Českem

VIP skandály a aférky

VIP skandály a aférky

Vážně nevážně o událostech, které hýbou českým šoubyznysem

Přečetli jsme

Přečetli jsme

Noviny, časopisy, weby, nic zajímavého nám neunikne. S naším komentářem pak ani vám

Vaše dopisy

Vaše dopisy

V koši nekončí, ani v tom virtuálním na obrazovce

Premiéry Pavla Přeučila

Premiéry Pavla Přeučila

Filmové hity. A kdy jindy než ve čtvrtek

Sobota Pavla Přeučila

Sobota Pavla Přeučila

O víkendu jen lehčí čtení od našeho komentátora

Zápisníček A.V.

Zápisníček A.V.

Uplynulý týden očima šéfredaktorky. A zvířátko nakonec

Zmizelí Češi

Zmizelí Češi

René Flášar pátrá po osudech zmizelých, kteří se již dávno ztratili i z policejních svodek

Sex, pivo a rokenrol

Sex, pivo a rokenrol

Rockové příběhy; ve spolupráci s časopisem Rock´n ´all

Kultura

Kultura

Knížky rádi čteme, rádi o nich píšeme. Nechybí exkluzivní recenze

Kauza uprchlíci

Kauza uprchlíci

Legální i nelegálni migranti je problém, který hýbe Českem

Tajnosti slavných

Tajnosti slavných

Chcete vědět, co o sobě slavní herci, herečky i zpěváci dobrovolně neřekli či neřeknou?

Vlakový přepravce, který má i stevardy, rozšiřuje síť o návazné autobusy do jižních Čech

13.06.2015
Vlakový přepravce, který má i stevardy, rozšiřuje síť o návazné autobusy do jižních Čech

Autor: LEO Express

Popisek: LEO Express nově nabízí zákazníkům i autobusový přípoj k vlaku

Vlakový dopravce LEO Express spustí tuto neděli svoji druhou autobusovou linku. Po úspěšné lince, navazující na vlaky LEO Express z Bohumína do Krakova, bude nově spojovat Prahu s Táborem, Veselím nad Lužnicí, Českými Budějovicemi a Českým Krumlovem, a to prostřednictvím návazných autobusů LEO Express Easy.

Jde o pokračování budování dopravní sítě

„Pokračujeme v budování naší sítě vlaků a autobusů, které spojuje standard služeb LEO Express, jimiž jsou profesionální stevardi, výběrové občerstvení či připojení k WiFi na palubě a výhody našeho věrnostního programu Smile klub, a plánujeme ji dále rozšířit do celé střední Evropy,“ vysvětluje Peter Koehler, CEO LEO Express pro střední Evropu.

Naši síť stavíme na spolupráci s regionálními dopravci a chceme cestujícím zprostředkovat srovnatelnou úroveň zážitku napříč všemi dopravními prostředky," dodává Koehler.

Autobusy se "opičí" po vlacích 

Pod značkou LEO Express Easy společnost provozuje společně s regionálními partnerskými dopravci autobusové spoje a do jejich autobusů zajišťuje služby, odpovídající službám ve vlacích LEO Express.

Zákazníci, kteří jsou členy věrnostního programu LEO Express, mohou navíc na palubě partnerských autobusů čerpat stejné výhody jako ve vlaku, tedy získat slevu dvacet procent na jízdenky, sbírat body za ujeté kilometry nebo nápoje zdarma. Autobusy jsou plně integrovány do rezervačního systému společnosti a jsou časově navázány na pravidelný provoz vlaků LEO Express mezi Prahou, Olomoucí, Ostravou, Starým Městem, Košicemi a Krakovem.

Čtyřikrát denně

Autobusy LEO Express Easy budou mezi Prahou a jižními Čechami jezdit od 14. června čtyřikrát denně. V Praze z autobusového nádraží na Florenci i z Hlavního nádraží vedle zastávky vlaků LEO Express. Pro turisty do Českého Krumlova bude LEO Express navíc dále zajišťovat také slevy na ubytování a do místních muzeí.

Peter Koehler dále doplňuje: „Ačkoliv se v první řadě soustředíme na zvyšující se turistický ruch mezi Prahou a kulturně bohatými jižními Čechami, přinášíme také pohodlné přestupní spoje mezi jižními Čechami a Severní Moravou. Cestující z Českých Budějovic nyní může využít náš autobus ve 4:55 a dojet do Ostravy v 11:19 skutečně odpočatý, nebo pokračovat až do polského Krakova. Všechny naše dopravní prostředky jsou plně klimatizovány s připojením na Wifi a lahodným cappuccinem.“ 

Cena za takovou cestu začíná na třech stech českých korunách, pokud si cestující svoji jízdenku rezervuje včas. Autem by přitom stejná cesta byla výrazně delší a až desetinásobně dražší a také mnohem méně ekologická, doplňuje dopravce.

Válcuje vás život, úřady, politici? Pošlete nám svůj příběh  na .

Vložil: Lucie Bartoš

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace